تمـاس : +۹۸ (۵۱) ۴۳۲۶۷۳۳۰
پست الکترونیکی : info@sharghsanat.com
مــاشین ســازی شرق صنعت نیشابور

محصــولات مــــا  /  ماشین های پرکن خطی بهینه (OLC)

تصـــاویر محصــول

ماشین های پرکن خطی بهینه (OLC)

مشخصــات محصــول

نام محصول قیمت واحد
ماشین های پرکن خطی بهینه (OLC) ۰ ریال عدد

شرکت شرق صنعت با توجه به تجربه چندین ساله درارتباط با ماشین های بسته بندی لیوانی (Cup Fill Machine)اقدام به باز طراحی ماشین های خطی گذشته نموده و نسل جدیدی از ماشین آلات را بانام OLC معرفی نموده است.

ماشین های سری OLC شرکت شرق صنعت جهت بسته بندی انواع مایعات با غلظت های مختلف و همچنین پنیر خامه ای ، پروسس ، UF و بستنی طراحی شده است و تمامی قسمت های دستگاه از استنلس استیل و آلومینیوم آنودایز شده ساخته شده .این ماشین براساس ظرفیت ، شکل ظرف و نوع محصول طراحی می شوند ماشین های OLC در چهار نوع ثقلی(G) جهت محصولات رقیق و نیمه غلیظ ، پیستونی (P) جهت مواد غلیظ ، روتاری ولو (R) جهت انواع پنیر و مواد غلیظ و بستنی(I) می باشند. و سرعت های بالایی حدود 10000 بسته در ساعت را پشتیبانی می نمایند.تمامی قسمت های الکترونیکی ماشین درون محفظه ای از جنس استنلس استیل با کیفیت و ایمنی بالا مونتاژ می شوند.

کنترل دستگاه توسط سیستم PLC که مجهز به پانل لمسی با قابلیت نمایش تمامی اطلاعات مورد نیاز اپراتور می باشد صورت می گیرد. این دستگاه ها مجهز به سیستم کنترل مقدار مایع درون مخزن محصول بوده و حجم درون بسته ها ، حرارت سیل ، زمان مورد نیاز جهت سیل شدن و سرعت بسته بندی توسط پانل لمسی انجام می پذیرد این ماشین ها قابلیت هماهنگی با سیستم CIP مرکزی را دارند و همچنین تمامی خطاهای بوجود آمده را روی پانل اپراتوری نمایش میدهند.

 

 

مــاشین ســازی شرق صنعت نیشابور
سایر انتخاب ها
عضویت در خبر نـامه

ما هرز نامه ای ارسال نمیکنیم

+98 (51) 43267330
© Copyright 2014 Greeneh Dairy Co. All right reserved.